SOLAR TESİSATÇILAR İÇİN 5 MODERN SEO İPUÇLARI

SOLAR TESİSATÇILAR İÇİN 5 MODERN SEO İPUÇLARI

Arama motorlarının son birkaç yıldaki hızlı gelişimine rağmen, birçok güneş enerjisi şirketi, oyunun değiştiğini göz ardı ederek eski tarz SEO’ya devam ediyor…

  • Neredeyse tüm solar anahtar kelimeler yerelleştirilmiştir. Bu, Google’ın bir harita paketi içinde, PPC reklamlarının hemen altında ve belki de ücretli bir harita listesinin de 3 Google My Business (GMB) ofis listesini göstereceği anlamına gelir. Neredeyse her zaman harita listelerinin altında olan düzenli organik sonuçlar, ofis konumunuza da bağlıdır.
  • EnergySage, SolarReviews, Yelp, Angie’s List ve HomeAdvisor gibi inceleme siteleri, her yükleyici web sitesinden çok daha fazla trafik alır. Bu siteler çoğu güneş enerjisi şirketi tarafından geride bırakılamaz. Pek çok tüketici, yine de en iyi kurulumcuları karşılaştırmak için doğrudan bu web sitelerine gider.
  • Birçoğu anahtar kelimelere odaklanır, ancak web sitelerini dijital bir kartvizit olarak tanıyamaz… keskin, sezgisel tasarım ve profesyonel yaratıcılığın olmaması, onların darboğazıdır . Bu, arama motorlarının tespit edebileceği Kullanıcı Deneyimine (UX) zarar vererek SEO’yu etkiler .

Kısacası, birçok güneş enerjisi tesisatçısı, anahtar kelime doldurma ve zayıf bağlantı oluşturma yoluyla Google’ı manipüle ederek, arama motorlarının potansiyel müşterilerin ihtiyaçlarını vurgulamak için çok daha etkili bir şekilde çalıştığını fark edemeyerek geçmişte olduğu gibi SEO’ya odaklanır.

Ayrıca, şimdi düşünmemiz gereken bir pandemi var. Bu koronavirüs, eyaletler açılırken bile ekonomiyi durma noktasına kadar yavaşlattı. Büyük işsizlik iddialarının yanı sıra COVID-19’dan hem vaka sayısı hem de ölüm sayısı katlanarak artabileceğinden, bir aşı piyasaya sürülmeden önce iyimser olmak zordu.

İyi ya da kötü olsa da, SEO asla dinlenmez. Arama motorlarında rekabet her zaman vardır. Bu nedenle, geleceğe yönelik bir gözle, özellikle güneş enerjisi endüstrisinin yeterince yakında toparlanacağını bilerek, şimdi SEO’yu iyileştirme zamanı.

Neyse ki, SEO düşük maliyetli bir kanal olarak gelişiyor. Bu durgunluk sırasında gerçek ilerleme kaydederek SEO’yu geliştirmek için bu modern yolları deneyin.

Günümüzün Güneş Enerjisi Şirketleri için SEO Öncelikleri

Herkes dünyayı değiştirmeyi düşünür ama kimse kendini değiştirmeyi düşünmez. -Leo Tolstoy

Fiziksel ofisler için mümkün olduğu kadar çok GMB ve yerel liste oluşturun.

Google neredeyse her zaman GMB listelerini PPC reklamlarının hemen altında gösterdiğinden, bunları, orada yalnızca küçük bir varlığınız olsa bile, sahip olduğunuz kadar çok fiziksel ofis konumu için oluşturmak mantıklıdır.

Google’ın algoritması bu anlamda hem akıllı hem de eksik. Potansiyel müşterilerin şehirlerini eklemeden veya anahtar kelime aramalarına yakınımdakileri (Near Me) eklemeden bile yerel bir güneş enerjisi tesisatçısı istediğini anlamak yeterince ustacadır, bu nedenle ofis adresinizin arama yapan kişiye yakınlığı en önemli sıralama faktörüdür .

Ne yazık ki, Google, güneş enerjisi kurulum ekibiniz tüm şehir veya ülkedeki herhangi bir müşteriye kolayca hizmet verebilse bile, arama yapan kişinin şehri içindeki veya yakınındaki işletmeleri daha iyi veya daha kötü olsa da büyük ölçüde tercih eder.

Bu, Google My Business’ın ötesine geçer. Google ağ geçidi olsa da, güneş enerjisi için arama motoru sonuçları merkezi değildir, bu da işletmenizin GMB ve sizinkinin dışındaki birkaç web sitesinde varlığa ihtiyacı olduğu anlamına gelir.

İnceleme sitesi listelerini tamamen geliştirin.

Tüm olası özellikleri göz önünde bulundurarak, bu listeleri kendi web siteniz gibi ele almak kadar basittir.

Uygun kategoriler, tüm hizmet alanları, anahtar kelime açısından zengin açıklamalar, metinle yazılmış CTA’lar (call to action/harekete geçirici mesaj)  ve keskin reklam öğeleri ekleyerek profillerinizi tamamlayın. İyi veya kötü tüm incelemelere yanıt verdiğinizden emin olun .

Çevrimiçi itibar yönetimi stratejinizi mükemmelleştirin.

İncelemeler yalnızca SEO için değil, aynı zamanda Dönüşüm Oranı Optimizasyonu (CRO) için de kullanılabilir, böylece size dönüşüm oranını bulabilirsiniz.

BirdEye (TR den erişime kapalı/VPN kullanın) veya Podium gibi gözden geçirme yönetim yazılımlarına sahip olmak bu süreci yönetmeye yardımcı olabilir. Müşteriler satış döngünüzde belirli bir aşamaya geldiğinde farklı konumlar için otomatik e-posta ve SMS göndermelerini ve siteleri incelemelerini sağlamak için CRM’nizi (Müşteri ilişkileri yönetimi (Customer relationship management) bu platformlarla entegre edebilirsiniz. Ayrıca, bir müşteri ilişkileri yöneticisinin veya satış temsilcisinin kişisel olarak bir inceleme talep etmek için otomatik bir e-posta aldığı bir dahili CRM süreciniz de olabilir.

Bu incelemeyi, genellikle güneş enerjisi sistemleri kurulduktan sonra mümkün olan en kısa sürede gönderdiğiniz zamanı düşünün. Ekibiniz Yelp Elite veya Google incelemeleri arasında Yerel Rehberler puanları yüksek olan herhangi bir müşteri fark ederse , kesinlikle onlara odaklanın!

Ayrıca, Google My Business ve  ofis konumlarınız için “Yakınımdaki Güneş Enerji Şirketi” veya “Güneş Enerjisi İmalatçısı” gibi anahtar kelime aramalarında en üstte görünen herhangi bir inceleme sitesi almaya çalışın.

Son olarak, anahtar kelimeleri gözden geçirme bağlamında sonuçları ortaya çıkarmak için bir anket göndermeyi düşünün.

İşte size ekstra bir ipucu… çatı kaplama veya güneş enerjisi bakım hizmetlerini düşük maliyetli bir ürün olarak sunun ve daha fazla güneş enerjisi müşterisi çeken bir inceleme kazanın.

Şehir sayfaları oluşturun.

Bunlar, web sitenizdeki , fiziksel ofis konumlarınıza ve çevredeki şehirlere ayrılmış, o şehir için hizmetlerinizden bahseden sayfalardır. Hem Web Sitesi düğmesinden bir açılış sayfası olarak GMB listelemeniz hem de yerel harita paketinin altındaki organik listelemeler için sayfanızın alaka düzeyini artırmaya yardımcı olurlar. Bu genellikle, özellikle çok lokasyonlu bir işletmeniz varsa, adreslerinizi altbilgiye atmaktan daha iyi çalışır.

Bu sayfaları optimize etmek için bazı ipuçları:

  1. Şirket Adını, Adresini, Yerel Telefon Numarasını ve Çalışma Saatleri’ni ekleyin. Bu , web genelinde tutarlı olmalıdır . Yerel İşletme için de şema ekleyin.
  2. Başlık, meta açıklama ve hizmet verilen büyük şehri içermelidir. Adresiniz küçük bir adresteyse, en yakın büyük şehri kullanın. Ayrıca şirketinizin hizmetini özetleyen bir anahtar sözcük grubu seçin… örn. Güneş Paneli Kurulum Şirketi.
  3. Anahtar kelime açısından zengin dosya adları ve alternatif metin ile yerel ekipleri, projeleri vb. gösteren yüksek kaliteli resimlere sahip olun.
  4. Hizmet verdiğiniz tüm yakın şehirleri listeleyen bir bölüme sahip olun.
  5. Genel değil, bir GMB konum haritası yerleştirin .
  6. Yedek enerji depolama ve güneş enerjisi onarımı/bakımı için güneş pilleri gibi tüm güneş enerjisi hizmetlerinizi açıklayan sayfalara dahili olarak bağlantı verin.
  7. Yerel bir .gov veya .edu sitesine giden bir bağlantı ekleyin; akreditasyonlar iyi çalışıyor.
  8. GMB, veya inceleme yönetim platformunuzdan üçüncü taraf incelemelerini gösterin.
  9. GMB, FB ve Nextdoor(Henüz TR’de yok) sayfalarınız gibi önemli inceleme sitelerine bağlantı verin.
  10. Tıklama derinliğini azaltmak için ideal olarak sitenizdeki her sayfadan yalnızca bir tıklama uzakta olacak şekilde bu şehir sayfalarını gezinme menünüzdeki bir açılır menüye ekleyin . Ana sayfanın gövdesinden de bu Şehir sayfalarına bağlantı verin. Çok fazla yer yoksa, adresleri de altbilgiye ekleyin.

Bir sitenin yeniden tasarımını düşünün.

Şimdi, bir sitenin yeniden tasarımı için ideal zaman, dünya harici olarak yavaşlarken dahili çabalarınıza odaklanmak mantıklıdır.

Değişikliklerinizin sitenizin hemen çıkma oranını düşürdüğünden emin olun. Mobil uyumluluğu sağlayın ve 3 saniyenin altında bir sayfa hızı için çaba gösterin . Müşteri tabanınıza benzer potansiyel müşterilere sahip bir kullanıcı test platformu düşünün .

Google için de geçerli olan Bing Web Yöneticisi Yönergeleri için Kullanıcı Etkileşimi altında görüldüğü gibi, UX’in SEO sıralamalarını doğrudan etkilediğini bilin .

Durgunluk Sırasında Solar için Modern SEO

Sorunlarımızı, onları yaratırken kullandığımız aynı düşünceyle çözemeyiz. -Albert Einstein

SEO içinde, artık anahtar kelime sıralamalarını iyileştirmek ve harekete geçerek daha fazla arama motoru geliri kazanmak için fırsatlar var.

SEO, iyi ya da kötü, zor zamanlarda bile asla uyumayan, nispeten düşük maliyetli bir dijital pazarlama kanalıdır. Yine de, çoğu güneş enerjisi şirketi hala farkında olmadan eski tarz SEO uyguluyor.

HidivWork, marka bilinci oluşturma, halkla ilişkiler, içerik, SEO, PPC, organik + ücretli sosyal, pazarlama otomasyonu ve web geliştirme + tasarımı entegre eden olası satış yaratmaya bütünsel bir yaklaşım getiriyor.

Modern zamanlarda ve durgunluğa rağmen, bugün güneş enerjisi şirketiniz için SEO ve dijital pazarlamayı bir bütün olarak geliştirmek için bizimle iletişime geçin .

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir